I'm Mrs Lonley

Jonas och Morgan ska på 'gutt'-kväll ikväll så jag är lämnad här själv, så självklart att dom ska bort just ikväll också när mina vänner för en gång skull inte är hemma.

Jag har iallafall ett dussintals filmer att se slutet på för i varenda lilla film vi ska se på SOMNAR JAG i mittan av filmen. Kanske inte så konstigt att jag är trött när vi somnar mellan tolv och två på natten och min klocka sedan ringer kvart över sex på morgon. Jag vet inte vilken jag ska välja att se på bara, tråkigt att se på film själv.

Och så till en av dagarnas alla beslutsproblem, ska jag äta hamburgare (ifrån godaste hamburge-grillkiosken) eller sushi (var iallafall en vecka sedan sisit) eller ingenting (bulle, chirre och sånt som finns här hemma).

Jag har faktiskt gjort någonting idag, gått hela vägen fram och tillbaka Aker Brygge - Frogner, Froger - Aker brygge med min resaväska bara för att Oslo bestämde sig för att ha Oslomaraton just idag. Fick mig dock att få lite Australien feeling över det hela konka-på-väskan-grejen.

Jaja, får väl se hur kvällen går då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0