Restaurangguiden

Jag skulle kunna ha en Oslos restaurang blogg här, det känns som att jag har atit på alla restauranger snart :) Folk borde unna sig mer restaurang besök. De senaste 7-8 månaderna har jag nog ätit på 20-30 olika restauranger och vissa av dom fler än en gång. Rätt sjukt ändå hur mycket pengar man lagt ut på det när man tänker efter. Men man ska leva så länge man lever, eller hur?! Även om jag ätit på flest restauranger här i Oslo så måste jag nästan säga att åttarätters på Ensemble i Köpenham och sjurätters på Restaurangen i Stockholm är det bästa jag har ätit typ någonsin.

Nä nu ska jag släpa mig hem till lägenheten sedan köpa massa gott till ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0