Hallå eller?!

Var nöjd med allt som livet ger
Och allting som du kring dig ser
Glöm bort bekymmer, sorger och besvär.


Hakuna Matata,
det är ord som är bra.
Hakuna Matata,
gör att man blir glad.
Inga bekymmer,
man är lycklig var dag.
Är en härligt fri,
filosofi.
Hakuna Matata.


Bekymmer heeela tiden, är det inte dittan så är det dattan. Mitt liv är ju ändå typ rätt perfekt. Jag är rik (hallåå jag bor i Norge) Jag har världens bästa pojkvän (som visar att han är det precis hela tiden) Jag har fina vänner (om jag snälla bara kunde visa att jag är lika fin jag toffel som jag är) Underbar familj. Och och och en framtid som jag vet kommer att bli grym (london och stockholm i sikte)

Se jag har för sjutton inte lov att klaga!!!! Okej, bekymmer kanske inte riktigt i sin helhet har riktigt med det här att göra utan mer 'gjorde jag det här bra? va ska sägas nu? osv' Skit samma orka lägga tid på att skriva ordet bekymmer när det redan finns i hjärnan så mycket.

Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0