Köra presidenter

Okej, körde och körde och körde i flera timmar igår. Gardermoen - Sarpsborg, Sarpsborg - Gardermoen. Lååångt ca 1,5 timma per väg. Väldigt skönt Toyotabil, miljövändlig såklart eftersom det är vad hela CC9 handlar om.

Först körde jag några män från Tanzania, sedan Costa Ricas fd. president och sist en tjej från Amsterdam, hur trevlig som helst. Det märks att man borde prata engelska mer iallafall. Jag fick tips om London och äntligen inte bara fina Jonas som har kontakter där utan nu även jag. Cool, cool, cool! Plus att hon skulle hjälpa mig med en förhoppningsvis överraskning till Jonas födelsedag.

Helt sjukt hur faktiskt slitsamt det är att köra bil hela dagarna Jag körde från nio på morgonen till tre på natten med pauser såklart bland annat en sväng hos Sara i Lilleström.

Kanske kanske borde ringa min mor och far nu annars tror dom väl att jag är försvunnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0