Frantzén/Lindeberg

Åker till Stockholm på torsdag kväll efter att Jonas slutat jobba. Är inte det lite komiskt ändå att min kära pojkvän säger: "För mig går det jättebra om vi åker mitt i natten, jag har inga problem med det" Det är väl såklart det lilla vännen, det är ju jag som har körkortet och ska hålla mig vaken och köra hela natten, inte du :) Men det blir säkert bra.

På fredag ska vi på 30 års kalas, Jonas bror fyller år och på lördag ska vi och äta på Frantzen/Lindeberg.

Nu när vi va i Stockholm sist (under Jonas födelsedag) åt vi på F12, maten och servicen va väldigt bra kanske lite för högt pris ändå (runt 4200 kronor hamna det på) då va Ensemble bättre. Jag kommer nog aldrig sluta prata om restaurang Ensemble. Frantzen/Lindeberg har få platser vilket gör att man känner sig en smula mer 'uppvaktad', det ska bli intressant det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0