vägen till framgång

jag ska bli framgångsrik, jag ska bli en framgångsrik, förmögen entreprenörs kvinna. jonas vill att vi ska öppna restaurang, jag vill ha ett eget media-företag.. typ. jag tror att jonas skulle lyckas bättre med utan mig som partner. det räcker att vi kommer att vara gifta med fin villa och fina barn sedan. Våra företag bör vi nog hålla på var sitt håll.

okej drömma kan man ju. härom veckan satt jag: jag ska bli dittan och datten. bestämde mig för att jag skulle skriva en bok vilket jag ska göra, har bara lite problem med hur, när och vad.

jaja, en sak är säker iallafall är att vi kommer bli framgångrika i framtiden. tro, tro, tro.

Kommentarer
Postat av: Isabell Lundqvist

Kul att höra att du vet vad du vill i livet :)

2009-07-02 @ 22:01:30
URL: http://isabellviolalundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0