Efterlysning i London!

Okej, London börjar närma sig och det känns lite mer på riktigt nu när jag faktiskt sagt upp mig. Det känns lite jobbigt så jag hoppas verkligen vi får ut någonting bra utav det här. Jag är dock välkommen tillbaka och min chef vill helst gärna bara se det som en 'permission' :) Så go, henne kommer jag sakna otroligt mycket.

Både jag och Jonas är egentligen sjukt sugna på att skaffa våran lägenhet i Stockholm nu och få vårt men men lite äventyr behövs först.

Jag har mejlat ett företag (mediaföretag) som är jättestort, "grundat" i Stockholm och London. Jag hoppas på att få en praktikplats där i en månad och sedan hoppas på fortsättning då annars blir jag iallafall en erfarenhet rikare.

MEN jag har ju inte direkt något boende i London än första månaden eftersom Jonas ska bo där restaurangen ligger, så är det någon som har något tips på vart man kan hitta kollektiv eller något sådant i London? Eller om någon bor där och vill ha billgare hyra i en månad? Jag är jättesnäll! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0