Alldeles alldeles underbar

Troligen sista för idag, jonas kommer hem om cirka en halvtimme och jag som hade hoppats hinna sova innan han kommer men annat kommer ivägen hela tiden. ledsen att det är så mycket jonas i inläggen hela tiden, antar att det kanske blir så när man är kär.

hur det här nu låter så tycker min pojkvän om blommer, vilket då leder till att han ofta köper fina blommor till mig. Han är tillochmed bundis med emil i blomaffären här på tjuvholmen. blommer på en månad, ett halv år, alla hjärtans dag, födelsedag, namnsdag och några bara sådär in emellom.

Denna enkla men fina fick jag iförrgår bara så, hur lyckligt lottad tycker ni inte att jag är då?!


Kommentarer
Postat av: Milica

Frågestund på min blogg, ställ gärna en fråga :)

2009-07-02 @ 22:54:40
URL: http://milicajankovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0